Online booking

NYT VIGTIGT !!!      I forbindelse med håndteringen af Covid19 og den øget åbning og aktivitet i tandlægepraksis, vil du ved onlinebooking af din tid opleve, at du efterfølgende vil blive kontaktet af os. Vi skal visitere og vurdere, om du kan komme på klinikken jfr de gældende forskrifter fra Sundhedsstyrelsen. Disse ændrer sig løbende. Læse mere her

Med online booking har du mulighed for selv at vælge, bestille eller ændre din næste tid, som du selv har booket online. Du skal blot klikke på log ind skemaet nederst på denne side og følge vejledningen.

Ændring / flytning af din tid booket af os på klinikken / pr telefon kræver et nyt booking nr som du selv bestiller. Du reserverer en ny ekstra tid og sender email til os om at slette den tid du vil have slettet. Se længere nede i denne vejledning.

Det er en god ide at læse hele nedenstående vejledning, som samler de spørgsmål, vi er stødt på undervejs:

Ny patient: Klik på teksten “ny patient? klik her” for at blive oprettet hos os.
Allerede registreret som patient hos os: Indtaste CPR, mobil/email og bookingnummer (udsendt med indkaldebrev/-sms eller du kan rekvirere et nyt på selve online siden).

Det er muligt at booke tid hos Tandlæge Marianne Hoffmeyer til følgende:

* Akut behandling / tandpine – 15 minutter – smerter, knækket tand eller fyldning og har brug for nødbehandling / midlertidig fyldning samme dag.
* Ny patient – 30 minutter – ny eller henvist patient konsultation / samtale uden behandling er ca kr 280 eksklusiv f.eks. røntgen, udvidet registreringer o.lign.
* Behandling – 30 minutter – f.eks. en kontrol, et simpel eftersyn inkl let rensning (ingen eller et par tandkødslommer på 4-5mm) eller en lille fyldning.
* Behandling – 45 minutter – f.eks. en regelmæssig rensning 2-4 gange om året efter parodontitis behandling (flere tandkødslommer på 5mm og over), en større fyldning eller en lidt mere kompleks behandling.

Ved tvivl: Er du i tvivl, så spørg os første gang, da online booking er uvant for mange.

Tidsintervaller skal vælges korrekt:
Vi gør opmærksom på at din aftalte tidslængde indeholder både tiden til selve behandlingen + opdækning/oprydning + journalskrivning + dankorts afregning.
Vi skal have tid nok til din behandling, ellers kræver det måske flere besøg.
Bemærk at der for mange patienter automatisk vil stå “30 minutter”. Benyt pilen til højre for dette for at kunne navigere til andre tidsintervaller.
Har du / har du haft parodontitis, vil vi foretrække, at du booker 45 min. til rensninger, med mindre vi har aftalt, at du kun behøver 30 min.

Længere behandlingstider der varer over 45 minutter: F.eks ny krone/bro, implantat, operation. Dette gives enten telefonisk på 3313 6660 eller ved at dobbelt-booke tider online efter aftale. Dette kan gøres hvis du kan se at tiden efter din ønsket tid også er ledig. Du skal så booke den første tid og derefter straks sende os en email / ringe besked at du ønsker den udvidet til at inkludere den efterfølgende ledige tid.
Her er et eksempel: Har du aftalt med os at du skal bruge 60 min og vi f.eks. har en ledig tid både kl. 12:00-12:30 og 12:30-13:00, kan du booke tiden 12:00 og informere os pr email om at du gerne vil have de 60 minutter.

Den ønskede tid vises ikke på online booking: Den er formentlig ikke ledig. Du er velkommen til at ringe og høre nærmere. Vi kan sætte dig på venteliste.

Samme dag / ledige akutte tider: Vises ikke online, da vi først og fremmest tilbyder disse til akutte patienter (tandpine, knækkede tand) på vores venteliste.

Almindelige eftersyn og behandlinger der ikke haster: Der kan ofte være ca 3-4 ugers ventetid (helligdage/ferieperioder ikke inkl). Det er forklaringen på at du måske ikke finder en tid i de først kommende uger. Navigere i aftalebogen til du finder en tid, du kan bruge. Hvis det haster (rejser, hospitalsophold o.lign) kan du ringe og høre nærmere og evt skrives op på vores venteliste.

Er du er i udlandet: Hvis du ikke kan træffe os pr. telefon, er du selvfølgelig velkommen til at sende en email forespørgsel.

Ændring / flytning af din tid booket af dig via online-booking: Dette er kun muligt hvis du selv har booket online. Det kan gøres op til 2 dage før den aftalte tid. Under 2 dage før bedes du ringe til 33136660. Husk at en for sent meldt afbud / udeblivelse automatisk udløser en sygesikringsbestemt honorar og dermed regning til dig.

Ændring / flytning af din tid booket af os på klinikken / pr telefon: Dette er ikke muligt direkte på Online Booking (vi har beklaget os til IT firmaet). Du bedes ringe til 33136660. Alternativt kan du booke en ekstra tid gennem Online Booking. Dette gøres ved at bestille et nyt bookingnummer ved at trykke på “Nyt bookingnummer? Klik her” i det blåt bookingfelt og gå videre derfra. Derefter sender du os en email med besked om hvilken tid vi skal aflyse i aftalebogen. Vi kan se den nye tid du har reserveret.

Afbud uden ny tid / annullering / sletning af din tid med onlinebooking: Dette er desværre ikke muligt. Du bedes ringe til 33136660 og vær sikker på at vi har modtaget dit afbud. Husk at en for sent meldt afbud / udeblivelse automatisk udløser en sygesikringsbestemt honorar og dermed regning til dig.

Har du allerede en tid hos os, men ønsker en akut behandlings tid:
1) Du kan
godt booke en ekstra tid gennem Online Booking. Bestil et nyt bookingnummer ved at trykke på “Nyt bookingnummer? Klik her” i det blåt bookingfelt. (Du kan ikke genanvende brugte bookingnumre)
2) Virker dette ikke er det fordi du står til et indkald. Først booke en tid der svarer til indkaldet (fx et tandefrtersyn). Når du har gjort det, kan der bookes en akut aftale.

Udløbet bookingnummer: Dette sker, når du har været på klinikken til den aftalte tid, eller brugt den forgæves. Næste gang du ønsker at bestille en tid, skal du bruge et nyt bookingnummer. Dette får du ved at trykke på “Nyt bookingnummer? Klik her” i det blåt bookingfelt.

Glemt dit password: Klik på login. Klik på “glemt password”, indtast mailadresse og der vil blive sendt et link til at nulstille password

Email og sms påmindelse på en aftale virker ikke: Hvis du ikke har registreret den rigtige email og mobil nummer i klinikjournalen, vil det ikke være muligt at få en påmindelse. Ring 33136660

Udeblivelse og for sent afbud: Den Offentlige Sygesikring har fastlagt regler og takster for udeblivelse og for sent afbud. Disse kan læses på vores prisliste. Registreringen i din journal udløser at en regning vil blive tilsendt. Ved udeblivelse fra en tid booket online sættes der automatisk en blokering, så en ny online booking ikke kan foretages. Du bedes ringe til 33136660.

Vi foretrækker at en nødvendig ændring/afbud gives senest 2 arbejdsdage før, således at vi har mulighed for at tilbyde tiden til akutte patienter og patienter på vores venteliste. Vi takker for din forståelse.

Spørgsmål og vejledning i brug af online-booking: Du er altid velkommen til at ringe til os på 33136660.

Klager over online-booking: Online booking er etableret hos os med henblik på en service og hjælp til alle parter. Vi beklager evt begrænsninger den har og giver gerne kommentarer videre til IT firmaet, som er ansvarlig for funktionen af den. Du skal blot sende os en email, som vi kan videresende.

VIGTIGT / HUSK:
* Når du bestiller en tid til en ønsket behandling accepterer du samtidigt klinikkens honorarer for denne, samtykker til behandlingen du har bestilt tid til og samtykker til email/sms tidspåmindelse og evt email info.

Hvis du kun ønsker en konsultation uden behandling så du kan få et overslag og tid til overvejelse hjemme, bør du vælge en 15-30 min tidsbestilling. Se et udvalg af cirka honorarer på hjemmesiden. Vi giver selvfølgelig ikke kliniske konsultationer eller -tilbud over telefon eller email uden et forudgående besøg og journalisering på klinikken.

* Opdatere din info: Vi vil gerne her lige minde dig om at huske på at opdatere os om evt ny adresse, telefon, email, opdatering i sygdomstilstand eller medicin, el.lign.

* Bliver du forsinket til din tid: F.eks. pga trafik i byen, så ring til os, så vi kan forsøge at tilpasse aftalebogen.

* Forsinkelser fra vores side: De kan forekomme, selv om vi gør alt for at undgå dem. Vi arbejder med mennesker og sommetider uforudsete situationer (angst, smerte, operationsændring o.lign der skal tilses færdigt og kan ikke etisk udskydes til ny tidsaftale). Vi stiler efter fornuftig planlægning fra vores side og beklager hvis det giver dig ulejlighed. Vi beder dig tage hensyn til dette i din egen planlægning efter tidsaftalen. Når vi får kendskab til en opstået situation vil vi sende en auto-sms med denne info og antal minutter (10, evt 20-30) forventet forsinkelse. Negative kommentarer fremmer ikke en god stemning eller en hurtigere behandling, tværtimod fjerner det klinikassistenten fra patient fokus og færdiggørelse. Patienten i stolen (som kunne være dig en dag) og behandlerne er alle taknemlige for at du udviser empati og forståelse.

VI HÅBER AT OVENSTÅENDE HJÆLPER DIG I NAVIGERINGEN AF VORES ONLINE BOOKING.
HELD OG LYKKE OG VI GLÆDER OS TIL AT SE DIG !